underbar men ändå ett rent helvete!

Helgen alltså, den har varit fantstiskt roliga vissa timmar andra har varit dom hemskaste timmarna i mitt liv.. i Fredags på Fridas tjejkväll va det jätte kul förutom typ en halv timme då grät jag och så.. och i lördags var det kul. Sen i dag ar hela dagen hur rolig som helst men nu är det ett rent helvete. Killar kan få en att må bäst och känna sig så jävla underbar. Sen kan dom också få en att gråta så man spyr.. alltså fan va jobbigt det är eller hur Jennifer? Förlåt Jennifer älskling det var så jävla taskigt gjort av mig.. jag är hemsk. FÖRLÅT MIN BÄSTAVÄN DU ÄR BÄST !!! DU ÄR MITT ALLT!


Kommentarer
Postat av: emma

Ni har en jätte fin header!:)

2009-02-10 @ 15:07:34
URL: http://emmaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0