ja vad gör man

Just nu ligger jag i min säng och har bara sjukt tråkigt.. igentligen kunde jag ha varit ute med mina vänner eller varit med Simon och firat våran två månaders dag. Men jag valde att avstå allt dedär. Jag vill ligga hemma och deppa ikväll, jag orkar inte med allt det här. Det är hemskt allting just nu. Och inte blir det bättre.. så allt känns menigslöst. Men om man har tur så blir det väll bättre om ett tag.
Att Jennifer inte har bloggat nånting ikväll eller idag beror på att hon just nu är på nån liten tjejs kalas.. jag vet inte om hon fortfarande är där. Men hon skulle ringa mig när hon skulle åka där ifrån men hon har inte ringt än.
Nu ska jag gå ner och hämta något att dricka.. men jag skriver mer sen, vad annars ska jag göra en kväll som denna? haha vi ses puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0