dåligt med sömn !

Hejsan allihoppa, just nu sitter jag och kollar på Vakna med the voice. Jag kollar på de varje morgon! Jag sov typ ingenting i natt.. jag sommnade typ halv två och jag vaknade fem? :o Jag vettefan vad som har hänt. As konstigt.. jag skulle kunnat sova just nu.. för jag börjar typ halv tio eller nej men jag kunde gått upp sju. Men nu sitter jag och har redan sminkat mig fixat håret och klätt på mig, tänka sig. Idag ; Ska jag nig vara med Lisa Iza och Jennifer igen, vi skulle typ gå på bio eller något kul. Fast jag slutar halv tre och dom halv fyra så jag hinner hem imellan så jag bloggar nog då. Ha en bra dag people såhörs vi Puss Ebba!

make my morning.
Frukost haha !

Kommentarer
Postat av: classical

dom gröna smakar fisk i eftersmak resten av dagen ? :S

2009-02-11 @ 12:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0